Torsdag

Snart 3 av 4 semesterveckor avverkade
 
*suck*
 
Vill ha mer semester
 
Ska inte ta ut sorgerna i förskott. Jag lovar. Jag njuter av min lediga tid. 
 
Har haft svårt att få sova hela nätter dock. 
 
Mina ben kan ha lite med saken att göra. Har fått tillbaka mina rastlösa ben. Det kryllar i dem. Jag kan inte hålla benen stilla och det är som ilningar som pirrar fram och tillbaka. 
 
Påminner lite om värken som man (läs: Jag iaf) kan ha i benen när man har feber och lite influensaont. 
 
Måste (!) verkligen boka tid för att få förnya mina recept på B12. Jag har knaprat receptfria men det är ju som en piss i rymden vad gäller dosmässigt. 
 
Blir inte direkt bättre av min cykling. Tror fasen att det förvärras av den. Ansträngningen i musklerna alltså. 
 
På den ljusa sidan så verkar jag inte ha nån anemi just nu iaf. Jag orkar träna. Jag känner mig inte som att det är en vägg av syrebrist som badonk står i vägen. 
 
Idag cyklade jag 25 km. Hade tänkt det dubbla men regn och åska satte käppar i hjulet. 
 
Förra lördagen cyklade jag å andra sidan 58 km så jag har det i mig iaf att kunna komma lite längre sträckor. 
 
Imorgon är en ny dag. Vem vet vad jag hittar på. 
 
Gillar bilden trots total oskärpa
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fy fasen för kassa nätter, se till att ordna det där receptet, för som du säger, de receptfria är inte nåt för oss som behöver det som medecin.
Jag har kanske missat något, men tränar du för Vätternrundan?

Svar: Nää jag har inget cykellopp inplanerat. Bara ett biathlon i Medevi nästa helg. Men det är löpning med hund och hinder 😱
Kalla mig M

2019-08-10 @ 17:18:43
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0