Må tis

Jag försökte ladda upp bilder igår men det ville sig inte som jag ville.
Igår höll vi oss vid poolen på hotellet. Loppan fick sina naglar målade. 
 
Det gröna huset bor vi i. På nedre plan. 
Rum nr 13
 
Vi tog en liten omväg igår för o kolla omgivningarna.
Här ser man backen från havet mot hotellet. Uppför, uppför, uppför.
 
Idag skulle vi kolla in en annan strand tänkte vi. 5 min promenad bara.
Vi blev bara där en kort stund o sen gick vi hem o la oss vid poolen istället.
 
Men jag får det inte att vilja ladda bilder nu heller så tyvärr kan ni inte få se de bilderna just nu.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du får lägga stenarna i fickorna, du tappar nog en del vikt själv med dessa trappor och backar, så det jämnar väl ut sej? Hihi

Svar: Hrmmm inte om jag ska äta så mkt god mat
Kalla mig M

2018-05-23 @ 10:47:49
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marie

Men så fantastiska bilder!
Förstår dig med stenarna. Min minsta tjatar om att få plocka snäckor. Får hoppas att det inte finns allt för många att plocka!

Svar: Här har jag hittat en (1) snäcka. Men på Zakynthos hitta jag massor.
Kalla mig M

2018-05-23 @ 15:09:49
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0