Ja det va´ en kväll i juni, då när sommarn e´ som bäst

Stanna tiden. Här och nu. Låt det bara få va som nu.
 
Bilden ovan är från igår när jag åkte hem från jobbet. Fortfarande solsken när klockan närmade sig 22. 
 
Jag fick främmande ikväll. Kollegan var över en stund med sin dotter. De skulle klappa lite djur. Sen fick jag även annat främmande av kattspekulanter. För jo jag har några små fyrbenta som villhöver ha nya hem. Såklart min favorit blev tingad först och sen kollegans favorit. Haha vad är oddsen liksom.
 
Iaf, tog hon med sig sin gamla mtb-cykel eftersom hon köpt ny. Jag ska få låna den gamla. Så sen tog jag o fjanten en premiärtur. Härligt att få cykla fort. Kondisen är urkass men det var skönt.
Jag tog några bilder från sjön som jag cyklade till. 
 
Och jag somnade ifrån medan jag låg och skrev inlägget tydligen så det postas idag istället. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så du har kattbeisar? Har hängt med dåligt här, men stress och mående tar ut sin rätt.

Härligt att cykla, blir mycket sånt för mej nu

Svar: Har inte nämnt dem i bloggen så du har inte missat något
Kalla mig M

2018-06-25 @ 12:33:37
Postat av: Marie

Ja att cykla är underbart skönt. Jag har ju ingen kondis heller, men det känns på ett helt annat sätt att ta sig fram!

Otroligt vackra bilder på sjön också!

Svar: Ja det är skönt att få susa fram. Måste införskaffa en hjälm bara. Tror inte jag har någon kvar.
Kalla mig M

2018-06-25 @ 21:23:48
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0