baka liten kaka

Jag fick ett ryck att baka nu ikväll.
 
Hrmmm ja 
 
Det gick .... sådär
 
Jodå, det blev kakor i slutänden men jag spillde olja på mig från jordnötssmörsburken. Jag fick mjöl på mig. Jag glömde först att lägga med ägget i kakdegen. Kluttade ut kakor och gafflade dem till och med. En plåt hann in i ugnen också. *suck* 
 
Och ändå tyckte jag att det var så torr deg. Men reagerade jag mer än så?
 
Nä, inte förrän jag såg äggen och då plingade det till i skallen att ja just ja.
 
Men jag fick mina kakor till slut. Lika goda som vanligt. 
 
Receptet har jag delat såååå många gånger förr. Men länken kommer ----->här<----

Kommentarer
Postat av: Marie

Va gott med en bakad kaka. Det var länge sen jag bakade.
Kanske ska jag göra det med barnen nån dag nu när vi ändå är lediga, eller ja, barnen är lediga och jag jobbar mig igenom mina två timmar på morgonen.

2018-02-21 @ 15:41:41
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0