T som i torsdag

Äntligen ledigt. Tre dagar ledigt framför mig. 
 
Igår bestämde jag med kollegan tillika långgranne och namne att vi skulle cykla efter jobbet. 25 km blev det för mig. Hon som kom förbi mig fick 1 mil till på sitt motionspass. Så skönt det var att få komma iväg på en längre runda.
 
Idag var det lite motlut mest hela dan men nuså är jag ledig som sagt var. 
 
Dotra ville komma förbi en dag i helgen. Hon börjar skolan igen på måndag.
 
Gårdagens vy från korsningen hemma. 
 
Idag var det jämngrått bara. 
 
Funderar på om jag ska blåsa rent i skallen med en cykelrunda ikväll med. Men inte lika lång kanske. 
 
Kanske skulle testa skogsvägarna jag knatade förra helgen. Mja det kanske är en idé.
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Så skönt att ta en lång runda med cykeln, och sällskap också, antar att kilometrarna flyger iväg lättare då. Så det regnar inte hos dej då? Jag måste nog skaffa ett lättare regnställ om jag ska fortsätta cykla nu :(

Svar: Ja nog flög de lättare allt. Nej regnet kom senare igårkväll. Bara vräkte ner.
Kalla mig M

2018-08-31 @ 09:50:25
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0