Fredag

När man slocknar på soffan och sover fast ändå inte i flera timmar för att planen var ju sova i sängen. O sen bara får 3h i sängen. 
 
Det är då man snoozar tills man försover sig. 
 
O så har dagen fortsatt. 
 
Lastbilar, traktorer, vanliga bilar som gett vibbar att jag måste se upp o varva ner om det inte ska hända nåt. 
 
Kronan på verket (so far) var den vita herdehunden som seglade ut framför bilen när jag passerade postbilen. Tvärnit och alla klarade sig helskinnat.
 
Nu rond 2 på jobbet. Låtom oss se vad som bjuds. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men åh! Låter om att kroppen behöver lite vila helt enkelt!
Hoppas du får en lugn stund på jobbet!

Svar: Jag har något som stjäl min energi för tillfället. Som snurrar i skallen. Men snart har jag ältat klart och kan ta tjuren vid hornen. Snart.
Kalla mig M

2018-08-17 @ 15:04:57
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Men åhhh jag hatar att somna på soffan när det är meningen att jag egentligen skulle legat i sängen.
Läskigt att vara så trött när man kör...tur på hunden, hade den smitit?

Svar: Det var mer som att allt dök upp som omen om vad som väntar om jag inte tar tag i mig själv o grundar mig igen. Jag har varit för splittrad och ofokuserad på mig själv och min själsliga hälsa. Hunden kom ut från gården den hör hemma på men ingen grind som stoppade den.
Kalla mig M

2018-08-18 @ 22:29:26
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0