Fredag

Ställde larmet på 9 idag. Ville inte sova bort hela dagen. Vaknade strax innan men skulle kunna sova igen nu. 
 
Brände mig på kaffet nyss. Ute regnar det. Jag som hade en tanke att gå en sväng kanske. 
 
Fast iofs ska väl dotra komma förbi sen. Hon åkte till sin far igår o sov där.
 
Höstväder. Lite off i energi och mående. Men det blir väl bättre igen. Nästa vecka står det träning på agendan igen på gymmix och det brukar höja humöret ett snäpp eller tre. 
 
De har prova-på-vecka då. Sen ska jag införskaffa mig ett nytt 4-månaderskort tänkte jag.
 
En kompis vill ha med mig på spinning i vinter sen. Hmmm ja ska jag ta upp cykling på allvar så kan det behövas kanske.
 
Aja, det visar sig vad dagen bär med sig. Jag har lite jag grunnar på som ska luftas endera dagen. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har också en dag med lite sämre mående och energilös.
For dock och handlade så vi har lite i kyl och skåp här hemma.
Nu ska jag bara vänta hem mina barn från skolan..

Svar: Min dotter är här nu iaf så jag har sällskap
Kalla mig M

2018-08-31 @ 13:25:45
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Skönt ändå med en dag att ta som den kommer, det låter så roligt med dina träningsplaner, och varje gång du skriver om de känner jag att jag MÅSTE ta mej I kragen och gå till gymmet, det ligger ju inte ens 10 minuters promenad härifrån. Det som känns motigt är mina oregelbundna arbetstider, jag misstänker att jag inte kommer att få någon regelbundenhet i träningen och det känns lite meningslöst då.
Ha en mysig helg med dottern

Svar: Jag jobbar ju också väldigt oregelbundna tider. Det får bli de dagar jag kan o det är träning jag vill göra. Dotra åkte hem igen igårkväll för hon hade annat inbokat idag på em.
Kalla mig M

2018-09-01 @ 09:51:31
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Ja det gör du ju, men jag känner press på mej själv att göra det regelbundet...och jag har ju inget sällskap heller som drar i mej

Svar: Vad gäller gymmix så går jag själv utan sällskap om det är så det inte funkar med sällskap. Mina träningskompisar jobbar ju lika oregelbundet som jag då de är mina kollegor.
Kalla mig M

2018-09-02 @ 00:44:28
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja, jag får helt enkelt sluta leta orsaker att inte komma igång...🤣

Svar: Haha japps
Kalla mig M

2018-09-03 @ 16:00:53
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0