Tisdagsäventyr

Jag tog en sväng in till stan igen ikväll.
 
Hämtade upp min vän Leila och sen åkte vi till stadsparken för lite mörkerfotografering. 
 
Och där upptäckte jag min fadäs.
 
Jag hade nämligen glömt batteriet kvar hemma. 
 
Jag skulle vara duktig och ladda kamerabatteriet inför den planerade fotograferingen. Jag kom ihåg att ta med mig minneskortet men glömde batteriet. 
 
Så snopet.
 
 Nu gick det att lösa ändå.
Jag fick låna Leilas batteri för att få några bilder iaf. Allt som allt fick jag ihop 10 bilder. Haha men vi hade trevligt ändå. Kallt var det och såklart kändes det ännu kallare när man inte kunde hålla sig varm genom att fixa och dona med kameran hela tiden. 
Snodde den här bilden från hennes snapchat. 
 
Gör om och gör rätt. Vi får boka en ny mörkerfotosession snart. 
 
 

Kommentarer
Postat av: leila

Trots miss av batterie och att det var enligt mig svinkallt så fick vi till några bra foton och prata av oss lite. Tack för igår. Det gör vi om. kram

Svar: Tack för en bra kväll och ja det var kallt och ja vi måste göra om det snart.
Kalla mig M

2017-11-08 @ 11:13:20
URL: http://leilasfoto.se
Postat av: Marie

Men typiskt med batteriet. Alltid kommer man ju när man väl ska iväg att batteriet behöver laddas.. För det är ju aldrig färdigladdat när man väl ska iväg.

Svar: Jag skulle ju liksom bara ladda det fullt så det inte laddade ur för tidigt. Tsss så kan det gå. Men man lär av misstagen.
Kalla mig M

2017-11-08 @ 14:08:10
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Det där minnet....så typiskt, men bra vän som lånade ut sitt batteri så du kunde få några vackra mörkerfoton.

Svar: Minnet ja. Bra men förbannat kort. Ja jag ska beställa ett extra så borde jag klara mig i fortsättningen. Haha
Kalla mig M

2017-11-10 @ 11:41:53
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0