Jobbhelg pågår

Ja andra jobbhelgen på raken.
 
Trött när jag slutade. Hade en rutt jag inte åkt på länge så jag var ringrostig. Fick ett meddelande med en fråga om en hästtjej fixk komma förbi en stund. Jag sa ja. För jag tänkte att då kanske jag inte bara skulle sova bort den lediga eftermiddagen utan faktiskt få något gjort också. 
 
Vi tog bland annat en promenad med pållarna innan allt dagsljus försvunnit. Så jag kände mig piggare. Men har sovit en knapp timme i soffan till legofilmen medan jag väntade på att klockan skulle bli "så mycket bättre". 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

En promenad ger lite energi...jag har också jobbat i helgen men är sjuk så orkade inte med någon längre promenad...dessutom duggregnade det då jag var ute....

2017-11-06 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0