Tuesday 14

Huvudvärk och trolig förkylning på G. Vet inte om jag fått total obalans på de kvinnliga grejerna också för min p-tracker säger ägglossning men jag blöder massor o inte bara som en liten mellanblödning. 
 
Blev tvungen att räkna och det stämmer att det är dags. Appen räknar ut ett snitt o när förra cykeln blev 50 dgr så ville den att det skulle gå 39 dgr i den här. 26 dgr är mer normalt så ... 
 
Så det är synd om mig idag. Trött o energilös också. Drömt massa tok. Saker som snurrar i skallen. Tankar om ditt och datt. 
 
Blir inte roligare än så för nu.
 
Over and out

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Usch, det låter verkligen inget vidare. Hoppas du snart mår bättre. Kram

Svar: Mm den här dagen försvann i ett töcken av orolig sömn o weirdo drömmar som förvisso har anknytning till sånt som händer omkring mig o som upptar mina tankar vakrn tid också.
Kalla mig M

2017-03-14 @ 19:11:58
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0