fredag

Kelpien tror han kommit till himmelriket kanske? Två gånger på samma vecka som den där dötråkiga matten tar sig i kragen och gör något kul.
 
Att jag sovit bort hela dagen innan vi kom iväg och att solen hann gömma sig är väl kanske petitesser i sammanhanget. 
 
Granngärdet från andra hållet den här gången. Förra gången var vi på andra sidan av ladan och lekte. Stegade upp en mindre ruta (läs cirkel) och la i fler saker den här gången. Sen övade vi lite på att gå fint också. I små doser är det roligt. Grannhundarna stod och gapade lika illa den här gången och kelpien brydde sig lika lite den här gången. 
 
Efter att vi lekt klart tackade han mig med att tjonga in sin stenhårda skalle i mitt knä. För han trodde att vi skulle leka mera och var överallt och ingenstans samtidigt. Så nästa gång ska vi nog öva på passiviteten. Haha lycka till säger jag till mig själv. 
Några bilder på ladan 
 
Huvudvärk deluxe pga att jag sovit hela dagen och inte drack kaffe förrän fyra halvfem sisådär.
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ha en bra helg!:-)

Svar: Jag ska göra mitt bästa. Dotra kommer hem imorgonkväll och stannar över natten.
Kalla mig M

2017-03-24 @ 21:45:09
Postat av: marianne

Har man inga fasta rutiner så tror jag inre hunden bryr sej om vilken tid på dygnet han får träna/busa med matte, han är säkert lika lycklig när det än blir.

Så vackergmed dessa gamla lador som finns lite här och var, men lite trist om de förfaller och slutar som en hög....som en lada nere på Öland vid stugan. ...där en gaveln hålls på plats av en lång kätting...oops

2017-03-26 @ 09:37:06
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0