T som i torsdag ...

 
Trött, så trött.
 
Försov mig i morse. Jag hade ställt larmet en timme åt fel håll. Vet inte hur jag tänkte. Inte alls tror jag.
 
Dagen blev därefter. Jag blev dessutom tvungen att vila innan jag kunde åka hem från jobbet. Somnade rakt upp och ned på soffan med händerna knäppta på bröstkorgen. Det måste sett ut som om jag legat på lit de parade. Vaknade till några gånger av att jag glömt bort att andas.
 
Jag kommer fasen att dö i en egenframkallad kvävning tror jag. Jag blir rädd för mig själv när jag slumrar till o på fem minuter redan somnat så djupt att jag tappat andningen. 
 
Planen för helgen var Boråsresa men tyvärr blir den inte av. Kanske lika bra med tanke på min trötthet. Eller så är jag trött för att den inte blir av och besvikelsen tär på mig. Mja jag vet inte. Dubbla känslor inför båda alternativen. Jag behöver vila och återhämtning hur som haver. 
 
Bildtexten säger det rätt bra. Det har varit en massa sånt som stulit min energi mellan varven. 
 
Även om resan är inställd så är jag ledig och jag tänker njuta av ledigheten. 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

Usch, vet hur det är att vara så trött. En sån trötthet går inte att sova bort. Massa kramar

Svar: Nä den gör ju inte riktigt det. Bara o gilla läget o vänta ut
Kalla mig M

2017-06-16 @ 02:03:31
URL: http://Http://leilasfoto.se
Postat av: Marianne

Usch vad jobbigt....och trist att ni inte kommer iväg, för jag tror att du skulle ha behållning av en liten resa, trots att du är ttött, jag tror mej veta att tröttheten inte är canlig trötthet utan en sån som kan lätta av nya intryck...
Kram

Svar: Mmm det kan nog vara så.
Kalla mig M

2017-06-17 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0