Tjo

Sjukt skönt att veta att nu är jag ledig tills på onsdag.
 
Det är helt och fullt sant att man njuter av ledig tid på ett helt annat sätt när man jobbar o inte bara går hemma sjukskriven.
 
Jag och sonen tog en kvällsshoppingtur till V-ås efter jobbet. Han skulle ha kylpasta till datorn (fråga inte ...) och jag köpte en jacka till honom och eldningspellets på Jula. Sen shoppade vi 3,5 kg smågodis på City Gross för 39 kr kg. Lite annat också förstås men ah, jag nämnde såklart det viktigaste. Kvällsmaten intogs på Max. Jag lyxade som vanligt till det med en lyxshake. Såå gott. Men så äckligt mätt jag blev sen. Mådde rent illa.
 
Det var skönt att landa här hemma sen iaf. Nu har jag kollapsat i soffan med en katt på bröstkorgen. Hon har verkligen tagit över stafettpinnen från Orvar. Nära sin matte vill hon va. HELA tiden. 
 
Hundarna hade fixat en liten present åt mig tills jag kom hem från jobbet. Sa åt dem o städa innan vi drog o shoppa. Men de hade inte ansträngt sig så hårt direkt. Haha
 
Så många mer knop blir det inte ikväll. Natta pållar och sen mig själv.

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Visst är det extra skönt att vara ledig när man jobbat :) Absolut!
Önskar dig sköna lediga dagar :) med katten näranära! ;)

Svar: Tack.
Kalla mig M

2016-10-28 @ 19:21:14
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/
Postat av: Marianne

Dålig stil av hundarna, de får väl plocka undan det de drar fram....;)

Svar: Man kunde ju tycka så.
Kalla mig M

2016-10-30 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0