Meep

En slö dag idag. Inte blivit många knop gjorda.  Sov middag en stund också. 
 
Imorgon börjar allvaret. Det känns så iaf. Då ska jag börja jobba 50 % och gå efter ett 5 veckors schema med kvällar och helger också. Start direkt med 7-12. Sen till stan o möte hos familjerådgivningen. 
 
O så kommer Kodjo hit på kollo ett tag. Jag hoppas det går lika bra som sist. 
 
Usch min hjärna är bra trött nu ikväll. Det är så det gör ont att tänka. Tänk om man kunde få folk som inte fattar hur det är att känna den förlamande tröttheten.
 
Natta pållar, o sen natta mig själv tror jag. Sonen slocknade framför tv:n o är omöjlig att väcka nu. Men blir så när man dygnat o spelat tv-spel hela natten. Han beställde pannkaka till kvällsmat men hann inte äta för jag kom igång sent med att steka dem o sen somnade han medan han väntade. 
 
Ricko kommer nog gilla Kodjos rullar med färskfoder bäst misstänker jag. O den stora påsen med godis som K packat inför kollovistelsen.
 
En bild på Kodjo från förra årets kollovistelse hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0