Tuesday afternoon

Det var ett jobbigt besök idag på vårdcentralen. Men jag är inte förlamande trött ändå. Kanske att det blev rätt trådar som vi drog i idag.
 
Mötte upp med herr J efteråt och jag började försöka prata lite om hur jag känner. Jag vet inte om jag fick fram vad jag ville egentligen. 
 
Sen tog jag kameran och gick en vända och fotade lite. Ja, jag hade varit förutseende nog att ta med den idag. Jag tänkte så att jag skulle försöka hålla mig igång efteråt.
 
Regnet kunde inte låta bli att falla idag heller. Men man behöver inte sol för att fota. Ibland hittar man fler motiv en regnig dag än en solig varm dag.
Efter att ha fotat en stund vid Måns Ols for jag in till bibblan för att möta upp E. 
Passade på att lufta kameran lite till där vid Kulturbryggan.
 Nu fryser jag efter att ha krupit runt på alla fyra i blötan för att komma nära motiven. Blir nog en kväll i soffan under värmefilten tänker jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Underbara foton

Svar: Tack
Kalla mig M

2015-05-13 @ 19:31:12
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0