Färdigprokrastinerat för nu

Det löste sig med det som jag skjutit upp och mådde dåligt över.
 
Ena personen jag behövde ringa, ringde mig istället. Och sen var det bara ett samtal kvar att ringa men eftersom de typ hängde ihop så var det lättare att ringa samtal nummer två när jag hade pratat med person nummer ett.
 
Och nu är det klart med att jag ska jobba natt på huset i sommar. Spännande!!
 
Fredagkväll = pizza från den lokala pizzerian och läskeblask. En specialpizza med beasås såklart. Pizza ska ätas med bea. Jordnötsringar till efterrätt. :P
 
Det är ett sånt jäkla aprilväder så det är ingen större idé att gå ut för att göra något. Så fort man går ut så öppnar sig himlen och det kommer en skur. Så går man in och vips kikar solen fram igen. Ja nu är det ju inte så mycket sol kvar för idag men för en timme sen var det en stor fin och grann regnbåge som skimrade över gärdena när jag åkte för att hämta pizza. Jag hade gärna stannat och fotat men tyvärr hade jag ingen kamera med mig. Såg grannens kalvar springa omkring som tokiga också och än en gång önskade jag att jag hade haft kameran med mig. Det får bli projektet nån dag i helgen. Att ta mig dit och fota lite. 
 
I morgon bitti ska E till V-ås för hon ska göra ett språktest i engelska - Cambridge. 8.00 ska hon vara på plats. Och det håller visst på hela dan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0