kablonk

vem slog mig i skallen?
 
Två nätter med jobb o sen sova ett dygn i sträck. Huhu.
 
Men inte så konstigt iofs. Första natten på nattpatrullen. Noll koll kokosboll. Bara rantar med o vet inte ett jota om nåt. Inte ens vart jag ska ratta bilen. Hon sa inga adresser, bara kör vänster här, sväng höger där, rakt fram. Öh, jag är bara uppvuxen i Sala, tror jag hittar ändå om du bara säger vart jag ska. Totalt frustrerad. Men snälla timida jag spottade såklart inte ur mig det (bara tänkte).
 
Andra natten, Bjkg, där jag gått dubbelt två nätter innan semestern på 4 veckor.
Passet börjar med kaos. Rymmargubbe, försvunnen nyckel till att låsa porten... jag gjorde så gott jag kunde med hjälp av improvisation. Efter nån timme kunde vi äntligen sätta oss o gå igenom strategin för natten. 
 
Djupare analys kanske kommer sen. 
 
Nu ska jag försöka mota huvudvärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0