Tack för att du väntar, beräknad väntetid en minut.

Färdigprokrastinerat för en stund.
 
Ringt mina samtal. Eller ja, försökt ringa mina samtal och har fixat lite på internet det som jag kan göra med bank-id.
 
Blev lite sur dock när jag ramlade mellan stolarna i telefonkön till vårdcentralen. De hade bara en minuts väntetid och jag tänkte att då kan jag hänga kvar i luren istället för att krångla med att knappa in telefonnummer o ha mig för att nån ska ringa upp om en minut
 
Den där minuten blev jääääkligt lång och jag tappade tålamodet och gav upp. När jag sen ringde om så fick jag istället vänta ända till i morgon innan nån ringer upp mig. Såååå jaaaaa www.sur.nu typ. 
 
Jag blev inte förvånad av lönekontorets besked heller.... vad hade jag väntat mig. Saker som ska ske automatiskt genom lönesystemet funkar riktigt jäkla kasst. Undrar om det beror på SBS - skit bakom spakarna (eller i det här fallet skärmen)?
 
Nu känner jag att huvudvärken smyger sig på också. Blah, bara för att saker och ting ska krångla. Fast jag får väl skylla mig själv som är en sån expert på prokrastinering.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0