jobbångest och kakrecept

Vill så totalt INTE åka o jobba kvällspasset ikväll.
 
Vill bara sova bort resten av dan. Har sovit bort hela förmiddagen förutom en stund i morse då jag skjutsade unge herr J till bussen. 
Synd o skam på en sån fin dag när solen skiner och man inte vet hur många fler såna dagar man får. Men jag är trött. In i märgen trött.
 
Igår hade vi tårtkalas för herr J som fyllde år. I morgon fyller unge herr J. 
 
Ikväll är det dessutom soma-move igen men jag jobbar ju...
 
Tittar på klockan och inser att tiden rusar iväg. Jag borde gått genom duschen, jag borde ha hunnit äta lunch eller åtminstone ha den på G på spisen. Närå, jag har sovit som en klubbad oxe. Det är banne mig tur att det finns larm att ställa. 
 
Jag har iaf moffat lite brownies. Men inte ens det är riktigt kul idag. Heh
 
För er som vill testa att baka de här så kommer en fotad bild på receptet här.
Jag tog salta jordnötter i karamellen men är man nötallergiker kan man säkert rosta solrosfrön och salta och sen ha i.      
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0