time to...

Huvudvärken från igår har just bestämt sig för att återkomma för en reprisföreställning. Jag som hade tänkt baka bullar idag.
 
Börjar nog med att fixa lite kaffe så får vi se därifrån sen.
 
Har varit till stan och handlat hem lite till skåp o lådor. Det började eka ganska tomt där.
 
En sak som glädjer mig idag är att det är liv i min passionsblomma som jag klippte ner för nån månad sen eftersom jag hade lyckats vattna den för lite så den var ganska torr och risig. Trodde den var död men valde att klippa ner och i en ranka var det inte torrt utan liv kvar och nu skjuter den alltså nya små blad från basen. 
 
Det var en fin begravning igår. Hon älskade mjukisdjur och på kistan låg en stor mjukishund och blickade ut över oss församlade. Många fina psalmer och en kvinnlig solist som sjöng den ganska självklara "time to say goodbye"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0