kryptiskt

Äckligt trött
 
Det blev "snabbmat" ikväll
 
Gyros i pitabröd med tzatziki, rödlök och tomater
Det fanns färdigt på ica bara att steka på. Fick ju göra tzatzikin själv iofs... 
 
Efter att ha skällt som en bandhund igår om det där med att inte hjälpa till så hjälptes vi åt tre av fyra i köket.
 
Det var bara sonen som fick för sig att det skulle vara äckligt.
 
Så en plockade ur och i diskmaskinen, en stekte kött och en fixade tillbehören. Och en såg till att internetuppkopplingen var okej
 
NU är jag:
mätt... äckligt mätt
trött... äckligt trött
 
Tänker vicka omkull mig så får vi se om jag blir kvar i omkullvickat läge resten av kvällen eller om jag piggnar på mig
 
det som gör mig lite less är att allting måste vara så förbaskat tungrott... varför ska jag ens BEHÖVA skälla som en bandhund över saker som bara tas för givet jämt. Jag kan göra mkt och gå långt men inte utan visad uppskattning
 
Jag orkar inte vara Peppiga Pia jämt och ständigt... inte när jag först ska vara det på jobbet för att det är mitt jobb och sen komma hem och behöva fortsätta vara "all pepp". För rätt vad det är så är det en droppe för mkt bara.
Då är det försent att börja fixa o trixa för att få mitt humör i topp för jag har redan tappat gaisten för en stund.
 
OK nu räcker det med kryptiska meningar för ikväll tror jag. 
 
tjing pling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0