huset för mig själv

Ja jag skjutsade resten av familjen till Broddbo men eftersom frun i huset där är o jobbar så kände  jag att nja, jag åker nog hem istället. Kan åka o hämta dem på nattkröken istället. Eller när de nu behagar börja längta hem. 
 
Vi har varit och gjort Västerås idag också. Shoppade bland annat nya däck till min cykel men lyckades komma hem med fel. Så nu kan jag ändå inte få nån fart på den. Buhu
 
Unge herr J skulle ha skolavslutningskläder och jag tror att han börjar ta efter sin syster för det tog en evinnerlig tid faktiskt.... *suck*
Då var jag glad att E redan haft sin avslutning och att hon åkte med sin kompis och shoppade själv. 
 
Inatt drömde jag att jag hade åkt till jobbet och det var inte förrän jag hade jobbat halva dagen ungefär som jag kom på att vi skulle åka till Västerås och att det var min lediga dag.
Tänk när man drömmer såna drömmar... det är då man inser att det är lite för mkt just nu.
 
Nedräkningen fortsätter tills jag går på semester. En vecka kvar, fyra arbetspass, 30 timmar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0