Wi wi wi wienerbröd och lite kaffe på det

Har just försökt bota min huvudvärk med lite kaffe och wienerbröd... det går sådär...
 
Har moffat i mig TRE (3) stycken alldeles själv... månne att det var ett för lite??? Men jag har inga fler för jag köpte bara tre. Det var sånt där erbjudande köp tre och betala bara för två och lite till... hahaha dvs 3 för 18:-
 
Det var nåt allvarligt fel på bröden också... för vet ni... de tog slut alldeles på tok för fort.
 
 
 
Hahaha blev lite full i skratt när jag såg reklamen på min blogg... jag skrev ju om att min blogg liknades med hästbloggar på bloglovin och jag tyckte att trädgård borde varit minst lika aktuellt...

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag som trodde winerbröd botade det mesta.... det var nog ett för lite :-)
Ha en skön helg

Svar: ja det är vad jag tror också... ett för lite... tack det samma =)
Kalla mig M

2013-04-05 @ 18:39:40
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0