kräktrött

max 3 timmar sömn inatt
fullmåne säger de
ledig dag igår gjorde att jag hade glömt att man inte ska åka över Svedboäng till jobbet
Hopplöst ofärdig grusväg i kombination med sömnbrist gjorde att jag mådde jätteilla innan jag skumpat färdigt
en kollega på jobbet frågade mig när jag berättade om illamåendet och sömnbristen ifall jag var gravid månne
tror inte det svarade jag
Nåt som framkallade munterhet tills jag lugnande kunde deklarera stockholms blodbad i en trosa nära mig

Hmmm tooo much information kanske men intresseklubben antecknar det som kan vara av intresse o ni övriga kan totalt strunta i det.

Jobbar som sagt var... delad tur är liksom grädde på moset en sån här dag med akut sömnbrist.
Glöm att jag åker hem på långrasten. Tänker inte spendera en timme i bilen totalt för att åka hem o sova

Kommentarer
Postat av: Anki

Inte kul med dem där blodbaden... ha det bra på jobbet systeryster, åh jobba inte ihjäl dig..
kraaam :-)

2012-09-29 @ 15:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0