Golden Shits

Mår väl som jag förtjänar antar jag ^^
Men jag mådde hur bra som helst igår av att få gå ut med tjejerna. Vi slog på stort och gjorde en helkväll med trerätters på kinakrog och sen gick vi vidare till hotellet. 
 
Vi ramlade in precis lagom tills när andra också började på att tycka att det var dags att gå dit. Vi slapp precis trängas men när vi satt oss med en varsin drink så tog det inte lång tid innan det fyllde på i lokalen. 
 
De hade specialpris på Bloody Mary men urk den var inte god. Så specialpris eller inte... neee jag köpte en och sen fick det va.
 
När de drog igång vid scenen så såg vi såklart till att få platser längst fram. Ja jo jättedumt för där är ju högtalarna och man blir verkligen lomhörd men samtidigt är det en helt annan känsla att stå längst fram... 
Rätt vad det var så kom ett par "tanter" o försökte tränga in sig också... ingen aning om vilka de var men Sara sa att det är vi om tio år... hahaha ja säkerligen
 
Chauffören som alltid ber om 5 min till när HAN är ute o svirar o nån annan ska köra ville inte alls vara uppe längre än nödvändigt så vid 1 (en hel timme innan stängning) gick vi ut o väntade på honom.... som inte ens hade kommit än då... bah
Hade hunnit lyssna på tre låtar till ju
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0