Trött

inte sådär jättesmart o se till att natten bara fick bestå av 4.5 timmars sömn. Skjutsade unge herr J till bussen för en stund sen.
 
Jag fattar inte att jag har så förbaskat svårt o ta mig i kragen o gå o lägga mig vid normala tider som alla andra.
 
Nu sitter jag här.... jättetrött i kropp och huvud. Ingen större idé o gå o lägga mig igen eftersom jag har en tid att passa. Har lovat svärfar att åka in o besiktiga deras bil eftersom svärmor inte mår så bra. 
 
Så här sitter jag vid köksbordet. Min O'boy är urdrucken och jag har virat täcket om mig för det drar kallt från fönstret. 
Borde ta tag i det och vinterfixa lite. Tejpa lite fönsterremsor så kanske kalldraget blir lite mindre iaf. 
 
I kaminen sprakar en brasa iaf. Det är inte kallt inne men draget gör att det känns kallare än vad det är.
 
Jag skrattade åt Lilla Fisen som såg så besvärad ut av snön på farstubron när han gick ut i morse. Han sparkade stelt med bakbenen och gick bredbent vidare för ut skulle han. Haha
Tänk att en katt kan få vara så odrägligt bortskämd så han får sitta på köksbordet <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0