våfflor - check och trädgårdsfix

Våfflor gräddade och uppätna
.
Sonalyckan verkar inte pigg alls... han slocknade på soffan för flera timmar sen. När han vaknade var han fryssen o gnällig. Han gick ut för att jag hade bett honom om hjälp i trädgården innan han slocknade första gången. Men han frös så mkt så han gick in igen o la sig på soffan med jacka o mössa på... där sov han en bra stund till innan jag sa åt honom att gå upp o klä av sig o lägga sig ordentligt i sin säng istället.
Kan ju vara för att han varit o firat sin kompis som fyllt år... de hade fest hela natten... ja de spelade väl Xbox mest hela tiden. Sovit hade de gjort bara 1 timme
.
Har fixat o donat lite i trädgården idag. Krattat löv i massor. Men ändock bara en bråkdel av vad som ska städas innan sommaren kan få komma. Men kramp i händerna har jag fått av att hålla i krattan, så i morgon är jag nog bra öm i dem.
Det har varit en helt underbar dag
Elvis the Cat var med mig

Kommentarer
Postat av: monica

fina bilder malin:)

2012-03-27 @ 07:13:26
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0