orka hitta på en bra rubrik...

Vi lyckades med konststycket att försova oss... ja iaf halva familjen lyckades med det...
.
E o herr J kom väl iväg. Vad vet jag... har inte hört dem alls...
.
Men jag vaknade av att lille J hoppade ur sängen o sa "hallå, hallå!!!" inne i sitt rum. Det var Ingela som kör bussen som ringde o undrade om han skulle med eller inte.... hahaha
.
Oups
.
Så jag fick lov o pallra mig upp också... normalt sett ligger jag kvar i sängen o bara ropar från ena rummet till det andra o väcker honom.... sen kan jag rulla över på andra sidan när han gått o sova en stund till. OM jag har sovmorgon vill säga. O det har jag ju egentligen idag.... börjar inte förrän kl 16. Snacka lyx. Jag vet inte hur jag lyckats lägga så bra schema den här perioden.
.
O igår var jag ledig efter att ha jobbat helgen o måndag. Gick hem från jobbet i måndags efter att ha fått ett mindre tokspel. Nån stjärna hade raderat mer eller mindre hela inkorgen på mailen... både gamla o nyare mail... mail som var så nya att ingen mer än den som nu raderat dem hade sett dem.
.
Det går ju o se de raderade mailen ändå... men orka behöva öppna "deleted items" för o se dem. Jaja, jag var lite tjurig arbetskollega o "skvallrade" för chiefen. Sände ett mail där jag ifrågasatte huruvida det var ok att nån gör så.
Svaret kom med dunder: DET ÄR INTE OK, med både stora bokstäver och fetstil o understruket o ja you name it.
.
Tror hon gick i taket en kort minut innan hon samlade sig o skickade ett svar.
.
Jag står för skvallermailet.... jag undertecknade det med mitt namn. O är det nån som tar åt sig eller illa vid sig så är det bara o komma.... jag kan motivera mitt agerande.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilket 1...2..3... jädra sätt att radera mail grr

Men det finns folk till allt och det är inte alltid man förstår folks agerande även om man inte är dummare än att man kan klura ut varför saker o ting görs...

2012-01-18 @ 13:31:23
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0