tankar

Vi hade tänkt bowla igår... tillsammans med våra vänner M o S. Men hallen var fullbokad. Och den är fullbokad även nästa lördag, fast det spelar ingen större roll för då jobbar jag ju iaf.
.
Så istället bjöd vi på tacos här hemma.
Konstaterade att det var länge sen vi var här hemma o käkade ihop. Men trevligt hade vi. Vi åt o drack gott, sen tittade vi på melodifestivalen - mellon och alla var vi rätt överens om att ingen låt stack ut särdeles mkt. Inte förrän vi kommit till låt nr 6. Den där Måns Möller look-aliken hade en vääärry catchy låt.
.
Därefter tittade vi på film. Real Steel hette den. Helt ok film. Iaf som tidsfördriv o lite action. Den var bara såååå förutsägbar o "jag upptäckte att jag hade ett barn o blev en bättre människa-film". Men men, vad kan man förvänta sig av Hollywood? Lite Disney för vuxna... hahaha
Nä, det kanske bara är jag som är lite kinkig. Jag är lite sådär så jag liksom ska analysera böcker o filmer, vad de har för baktankar med det hela. Jag vet inte, kan inte förklara, jag bara har blivit lite anti mot "o så levde de lyckliga i alla sina dar" o den där mallen som allt ska vara uppbyggt kring. Nån har svårigheter, byter miljö och/eller träffar nån, de har lite meningsskiljaktigheter o sen inser plötsligt huvudpersonen att SÅHÄÄÄÄÄR vill jag leva mitt liv..... o sen blir allt bra o allt löser sig till det bästa.
What ever, den var bra
nog om det.
.
Ska jag möjligen säga en enda sak till om det, så är det väl att verkligheten inte ser sån ut.
.
Snickaren var här igår också.... hände massor på bara några timmar. Känns sååå bra. Bara att boka in nästa besök så det händer nåt XD
Panel över skåpen så avloppsröret inte syns till exempel.
.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det ser ljust åh fräscht ut, kommer bli som ett helt annat hus när köket är klart..:-) Lillesyrran lär komma åh inspektera någon dag..:-) Kraaam

2012-02-12 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0