Vinna detta vore sköj

Den där lilla boden jag var till mellan By o Horndal har utlottning på ett jättefint litet skåp. O jag vill så gärna ha det... men chansen är ju en på om inte miljonen så iaf 78 hittills... o tävlingen pågår ju till den 15 april så ja, den lär inte vara så stor.
.
Men man skulle iaf gilla o dela och skriva en slogan eller ett litet rim.
Jag slog på stort o knåpade ihop en limerick... ja för sån är jag.... måste ju krångla till saker o ting såklart
.
~
Det bor en kvinna uti Hede
som i sin lilla bod hade nåt hon ville ge de
Det var ett väldigt shabby chict skåp
som man kan fylla med allsköns grannlåt
och att det skulle passa fint hos mig så é de
~
.
tja jag har försökt iaf...
Jag har lånat bilden från hennes fb-sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0