Börjar på B o slutar på S o däremellan kommer aj

Ja ungefär som rubriken säger det, kan man sammanfatta hela min dag på jobbet.

It started with a loveaffair sjunger de i låten. Ja det vette sjutton om jag kan säga men däremot så startade det med en aning av doft.

En doft av left-overs. Så som det luktar när man vet att maten gjort sitt o som Elvis "left the building". 

Brukaren gick in på toa o drog där ner sina byxor för att sätta sig och ja, jag säger kort o gott att vi tog svängen förbi duschen innan h*n sen fick på sig rena kläder. Trots att det inte var dusch idag. Det var enklast så.

Tre intvålningar senare o när badrummet var uppsnyggat så for vi vidare till nästa ställe. Jag o min elev.
Där väntade nästa doftchock med tillhörande rumptvättning. Men där klarade vi oss från duschen iaf.

O sen var det ju den obligatoriska toalettuppsnyggningen. För när en brukare som blivit lite smutsig i rumpan sätter sig så lämnar h*n avtryck som inte är så trevliga för nästa att hitta när locket lyfts. 

Sen fick vi lite rast iaf. Så vi fick fylla våra magar med nåt matnyttigt... hahaha man får inte vara kräsen när man jobbar som jag.... 

På eftermiddagen var det toabesök IGEN... o jag tror att jag hade sjätte sinnet påkopplat idag för jag lät bli o demontera blöjan helt o hållet innan rumpan vänts mot toastolen o DET var väl tur i oturen. 
Pojkar funkar visst lika oavsett ålder när man lossar på blöjan... för då kissar de. Den här mannen kunde nästan tävla med Niagarafallen. 
S J Ä L V K L A R T kom det lite på golvet ändå... det rann via den plastade baksidan (som jag råkat vika in lite) o ner på golvet. Så återigen fick jag städa på mitt toabesök.

Ja o på min agenda har det också stått hygienstäd på ett ställe... så jag har torkat skit o städat skit HELA dan idag... hahahaha

Så nu tycker jag att det räcker för en hel vecka o därmed basta

O bara för att det inte ska bli för mkt skitsnack i det här inlägget så lägger jag upp videon till låten jag nämnde i början



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0