Degraderad o uppgraderad igen... under loppet av 10 minuter

Blev degraderad till stekt ägg-nivå i morse.

Jag har alltid varit betrodd att koka ägg till den här farbrorn...
Jag har ju till o med bloggat om det perfekta ägget

Men i morse tittade han på mig o sa "stekt ägg" innan jag knappt hann fråga hur han ville ha sina ägg idag.

Grejen är den att eleven som gick med mig den allra första praktikdagen fick åka med till det här stället o där blev det lite körigt då det blev lite extra så att säga så eleven fick göra iordning frukosten på egen hand efter mina instruktioner där jag sprang mellan toalett och kök för o checka läget....

O eleven fick högsta betyg i ägg-kokning direkt av farbrorn sen... notera att JAG hade talat om exakt hur ägget skulle kokas för att det skulle bli som han ville....

Så idag var jag tvungen o protestera o lägga in en "överklagan".

Då fick jag ändå förtroendet att koka ägget o si... det blidde ju precis perfekt. Precis som vanligt.... hahahaha



Skulle kunna kategoriseras under "ibland går det fort i svängarna"

Höll på o stava fel där så det höll på att få stå "sängarna".... hahahahahaha sicken epic fail det hade varit som min dotter skulle ha sagt *asg*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0