jag såg

Sjuk eller inte... ikväll har jag ändå känt mig piggare än på länge... jag orkade faktiskt till o med vara ute o fixa i trädgården en stund utan o klappa ihop i andnöd.

Sen har jag agerat chaufför åt J som skulle till sin bror J i Vfbo.  De skulle kolla på hockey... bläh

När jag sen kom över gärdena vid fyrvägskorsningen på väg hem så såg jag en räv som satt o spanade på gärdet. När jag kom närmare såg jag vad han satt o spana på... i andra änden av gärdet stod ett rådjur o betade grönt.

När jag kom närmare smög jag sakta sakta med bilen o räven fick fokus på mig istället. Jag trodde att den skulle springa sin väg på en gång men han la sig platt i gräset o smög på mig. Haha det såg så sött ut. Jag stannade med bilen o tittade en stund innan räven fick nog o sprang iväg en bit. Sen skutta den upp på en sten som stack upp mitt på gärdet o satte sig där att åter titta på mig.
Jag fick känslan av att det var en ganska ung räv för den var inte det minsta skygg, bara nyfiken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0