Jobbar delad tur idag...

På min långrast har jag motionerat jordfräsen. Så nu kan jag peta ner lite potäter där... o ärter hade jag tänkt mig... bönor såklart. O en rad med morötter eller två. Lite dill också.

Lite lustigt var att trädgårdslandet lyckades få formen av ett hjärta... det var inte alls med flit men fick se att jag format ett nästan hjärtformat land. Iaf om man VILL se det så.... annars är det bara ett land som är snett o vint med massor av vinklar... hahahaha

Strax dax o styra kosan mot jobbet för del 2 av jobblördagen

Inte mitt trädgårdsland men ett hjärta i jord.... som är skapat av jordfräsen så det blev ju nästan rätt iaf

Kommentarer
Postat av: Roos

kärlek everywheeeere.... förutom hos mej ;J för jag har baaaaraa reeegn hoooos meeej, ååh jag måååste haa reetaaaaat..... näh, jag är inte heller bitter ;J som du skrev i något senare inlägg :P

2011-06-03 @ 19:04:59
URL: http://justlikearoos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0