Dutti - inte dutti

Håhåjaja, såååå effektiv jag känner mig NOT

Ska iväg o jobba om ett par timmar sisådär... o jag har inte gjort ett smack här hemma... jo sovit o drömt konstiga drömmar... jag drömde att J var ute o skulle åka skidor till exempel.... o mitt i att jag drömmer det så ringer han på riktigt o väcker mig... gahh han var ju inte alls ute o åkte skidor.

Han testar bilen så får vi se om den tänker funka nurå.... när den bara funkar så går den ju rätt bra... ja om man bortser från att turbon sagt upp sig... när bilen kommer till en viss punkt så lägger den av i allt vad effekt heter .... o maxhastigheten blir 125 km/h... haha jag har testat på r70. Men kanske att jag inte behöver mer än så.... tssssss XD
Synd bara att man inte har kraft att köra om heller för den är seeeeeeeg att komma upp i fart då...

Nä nu tänker jag inte sitta här mer o blogga om dittelidatt... ska gå ut o fixa med pållarna.... har iaf lagt i en maskin med tvätt... höll på o glömma det.... så nåt har jag ju faktiskt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0