ropa inte hej förrän du är över ån

Jag som var så glad att första jobbarveckan hade nått sitt slut.... efter ett par timmar på soffan här  hemma ringde mobilen o jag fick en förfrågan om att jobba även igår för det fattades folk.

Så igårkväll jobbade jag också fast jag egentligen skulle varit ledig.

Men idag tänker jag inte åka o jobba.... så det så.... skulle minsann njuta av sovmorgon idag tänkte jag... men jag tror jag tappat stinget på att sova ohämmat.... vaknade flera ggr innan jag slutligen gick upp.... iofs var klockan halv elva när jag gav upp men ändå.....

O en väldigt sen uppdatering kan göra gällande att jag sen vicka ikull mig igen o sov ett par timmar till... som klubbad... gick upp vid två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0