Missinassenblogga

Ja, ett mitt i natten blogginlägg alltså....
Har fixat o donat med köket ikväll... därför blev det rätt sent innan jag satte mig vid nån dator.
-
Är väl dags att lägga huvet på kudden egentligen.
-
Har lagt lite golv (ungefär halva) o jag har monterat skåp (tre bänkskåp o ett vägghörnskåp).
Man kan säga att vi funkar lite som en ketchupflaska.
*Först kommer ingenting
*Sen kommer ingenting
*O sen kommer ingenting
*SPLASCH så hände en hel massa på en gång...
Få se om vi får tummen ur o fortsätter i morgon...
-
Jag ska iaf montera lådor på ena bänkstommen för o se hur det blir... =)
-
Nä nu ska jag mata lilla maggen... o sen blir det sova... har en dejt med S i morgon också... vi ska gå på tigerjakt tänkte jag skriva...
Inte ska vi leta tigrar men väl gömda skatter ska vi söka. O hennes doggelito R o min doggelito R ska få träffas få se vad de tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0