har ingen ide på rubrik

Uuhh så trött jag blev.... jag skulle bara gosa lite med katten men han smet ifrån mig o jag blev kvar i sängen o somnade av en stund.... skönt med en liten powernap men det blir ju inte mkt gjort då

Nä nu ska jag ta ett riktigt nappatag med dammsugaren..... lär ju passa på när den funkar som den ska...

Igår mekade jag nämligen med den. Vi har en centraldammsugare o det är ju skeetabra... om bara resten av familjen också kunde dammsuga på rätt sätt o inte proppa fullt i röret på en o samma gång... saker o ting måste ju få en chans o hinna fram till själva påsen också.

O sambo J dammsög en massa jox förut så det blev totalstopp i röret. O så tog dammsugarpåsarna slut i samma veva o den blev liksom bara hängandes där... en långborste funkar ju i stort sett men ärligt så är det inte samma sak som att kunna dammsuga.

Så iaf, nu funkar den.... tjohooo så ut med mattorna o dra över golvet.... soffan behöver en uppfräschning också... katterna har ju en förmåga att ligga o håra där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0