Drömmar är första steget

Jag nämnde ju att jag var hos jobbarkompisen o vi beställde lite fröer... tänkte att jag skulle redovisa vad som hamnade på beställningslistan. OM jag nu minns allt förstås.

Codonopsis pilosula
Codonopsis clematidea
Tropaeolum peregrinum
Tropaeolum majus 'Princess of India'
Calendula officinalis 'Pink Surprice'
Phalaris canariensis
Hydrangea quercifolia
Papaver somniferum 'Crimson Feathers'
Dimorphotheca pluvialis 'Tetra Polar Star'
Ageratum houstonianum 'Pink Ball'

Jag TROR att det var allt.... men jag kan ha fel....

Det är ju förstås ingen garanti att alltihopa eller ens ett enda frö kommer ner i jorden o gror. Men i mina drömmar kommer det bli så fint så fint sååå

update:
Men skit också... varför går det inte o länka direkt till varje växts sida för??? länkarna leder allihop till impectas startsida... trots att jag kopierade varje sort för sig.... doh jag blir lite lätt trött....

Är ni nyfikna på vad saker o ting är så får ni helt enkelt söka på sökfunktionen... eller försöka dra streck mellan namn o bild här nere... hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0