titta det fnöhar

Trött men uppe...

Kollade just min status o jag tror 90% av alla statusuppdateringar idag innehöll snö på ett eller annat vis

Bläääää säger jag

Vill inte ha ner det där stora vita än.... det kan få vänta ett par veckor till typ.... lagom till jul med snö kan jag säga.

Kvällsjobb ikväll... börjar 12 o slutar 22 som alltid..... ibland undrar jag om man lika gärna kunde adressändra till jobbet direkt o sova kvar på soffan. Bara ta med sig täcke o kudde jue...

Lär gå ut o hämta in mer ved... den som var inne är snart uppbrunnen o det var bara 17 grader inne när jag började elda så lite mer ved på brasan lär väl till om jag ska stå ut utanför täcket i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0