tänd ett ljus, o låt det brinna

Helt ofattbart... bror min ringde mig på mobilen för ungefär en timme sen.... o han hade tråkiga nyheter. Hemska nyheter...

Det hände en olycka i lilla Möklinta idag... o tyvärr gick det illa, alldeles på tok för illa. En liten pojke fick sina änglavingar alldeles för tidigt.

Mina tankar går till familjen i deras svåra stund.

Jag kan bara ana deras smärta. Jag ska tända ett ljus för honom ikväll. O sätta det i fönstret.



En stund senare ringde min bror igen med ytterligare dödsbud.... en gammal skolkamrat har också vandrat över regnbågsbron idag... tänder ett ljus för honom också


Nu vill jag inte ha några fler tråkiga nyheter på länge länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0