snart dags för julkort också

Jag har tänkt att jag skulle fixa julkorten snart

Men NÄR ska jag hinna fota några bilder till julkorten tro???

Har iaf en tanke på bild... om jag får ungarna o ställa upp på det förstås....

har ritat en skiss i paint på det.... hahaha

Tanken är alltså att ungarna ska dekorera en gran som står utomhus o växer i "skogen".... undrar om de går med på det....

Lite kulor o glitter.... ljusen får vi nog skippa men det kvittar nog mindre

Hittade en sida där man ska kunna komponera ihop fina julkort. Ska iaf kolla in sidan lite bättre sen när jag har material att jobba med.... för er som är nyfikna att själva knåpa ihop o vill testa så klicka här.

De senaste åren har jag annars fixat korten i ps o sen laddat upp på posten.se o skickat dem... enkelt o bekvämt... o man betalar med sitt betalkort direkt. De skriver ut bilden o den blir rätt stor också... o inte farligt dyrt heller.... allt kostar ju liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0