Åska o regn?

Tänk så skönt att nu är det bara två arbetspass kvar innan jag äntligen får semester.

I morgon jobbar jag kväll så jag behöver inte gå upp i ottan heller.... jätteskönt. Dock skulle jag behöva gå upp någorlunda i tid ändå o bege mig till "la stada" med E o besöka banken.

Jag läste väderleksrapporten för en farbror i morse som råkar vara väldigt åskrädd. O i VLT lovade de åska till kvällen o regnskurar....
Det blåste så härligt för nån timme sen o jag njöt där jag satt på trappen med en katt i knät. Hästarna verkade också njuta av att kunna gå i hagen utan att ha en triljon elaka bitska bromsar i kring sig. Men nyss när jag var ut igen så hade blåsten avtagit.... jaha, snopet... jag som glatt mig åt att det blåste upp till regnväder

Var förbi rabatten med vallmoblommorna också... blåsten hade spritt blombladen lite hejvilt för vinden. Så det såg inte alls ut såhär längre

Men nu ska ni iaf få se den redigerade bilden som E gjort. =)


Bilden är en länk till hennes sida om ni vill besöka hennes blogg också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0