mera bilder


Fågeln som sitter där i min ljuskrona för värmeljus från IKEA är efter min mormor.... jag minns dem från när jag var liten o de satt i hennes julgran. Nu häckar de i min ljuskrona istället...
Den röda lilla söta godisskålen fick jag av Linn som gick som elev på jobbet... den jäntan hade snappat upp precis vad både jag o de andra två handledarna var intresserade av... för Erica fick en tomte o Carola en ljuslykta o jag fick som sagt var skålen OCH en pepparkaksform.
Sen en skål som jag nog fått av min mor, fylld med twistgodisar

Sen en bild som helt enkelt kan sammanfattas med Carpe Diem - fånga dagen
Lite blandade decemberbilder helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0