Noterat

Ligger här i soffan o tittar på de två gulingarna som har brottningsmatch på golvet. I fotöljen snarkar gammelman.

Jag tror att Elvis är lite frustrerad för han hade fångat en liten råtta som han bar in på vardagsrumsgolvet o när jag fick se det så kasta jag ut dem fortare än kvickt. (nuförtiden vet han att han åker ut så det räcker att jag säger UUUUT så tar han rådisen o springer ut igen)

Lilla J stanna ute på gården för o spana in lillkisses lek med byte när plötsligt Ricko fick span på dem. Han gick fram o snodde helt enkelt rådis för Elvis o slök den i en tugga.
Urrrk, äckelhund!!!

O medan jag skrev detta så lägrade sig lugnet över vardagsrummet.... nu ligger två katter o vilar o bara lilla Elvis har fortfarande lite kli i kroppen så han gör utfall mot mattor o allt.


Bilden tagen en annan dag när båda gulingarna var tröttmössor. Foto: lilla J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0