Onsdag

En bra dag igår. Vaknade som en prinsessa i min renbäddade säng.  Kort jobbdag passade utmärkt då jag var så trött att jag kunnat somna sittandes vid lunchen. Tur att jag hade en timmes lucka där o kunde passa på att slumra lite middag. Jag och en annan kollega ockuperade vilrummet och tog varsin sida av hörnsoffan. 
 
Hade tänkt åka o träna igår men var fortfarande trött när jag kom hem så det blev mer vila istället. Sen hade jag ett paket o hämta o jag behövde handla hem lite till skåp o lådor. Passade på att åka förbi en kompis och hämta newbody jag beställt också. Älskar deras tanktops. Standardplagget året runt på mig i princip. Sitter som gjutna. 
 
Iaf blev jag bjuden på mat där och sen satt vi o snackade lite skit så tiden bara rann iväg. 
 
När jag kom hem råkade jag visst somna en vända till. Hrmmm ja jag har nog en hel massa sömn att ta igen. Eller jag VET att jag har en hel massa sömn att ta igen. Men jag har en del andra saker att ta igen också och då ryker sömnen av nån anledning först. Det är ju sommar ffs. 
 
Ikväll väntar jobb till 22 och sen är jag ledig imorrn sååå det visar sig när jag kommer i säng. Hrmmm mmm typ så. Jag tog ju sovmorgon idag såå. 
 
For no reason at all. En fågelunge jag fotade igår på väg hem från jobbet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fy fasen att vara så där trött att man kan somna stående, det är verkligen tortyr :(
Mysigt att bli inbjuden på mat så där oförhappandes.

Funderar lite på sommarens semester, om vi ska göra ett nytt försök att ses? När ska du ha din?
Min plan är att åka uppåt, men vi vet ju båda två hur det kan bli med planeringen...hehe

Svar: Min semester är v26-29
Kalla mig M

2018-06-18 @ 13:46:31
Postat av: Marianne

Hmmm min börjar 30, tänkte vara hemifrån ca 2 veckor i första svängen

2018-06-25 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0