Gäsp

Kunde jag sova? Både ja o nej. Drömt om mätningen och att den hunnit slå av på morgonen så att det jag sov faktiskt inte mättes. Första gången jag vaknade så hade jag desutom lyckats montera isär kopplingen från näsgrimmans slang så min andning inte kunde registreras. Håhåjaja. Stackars den som ska läsa av o tolka mina resultat. 
 
En gång vaknade jag av att Orvar slängde upp en tass över mitt öga. Han gick ut igårkväll så unge herr J hade släppt in honom. 
 
Trött som jag vet inte vad.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tror inte jag skulle somna med en sån manick i nosen, varför ska det mätas? Är det för dig känner dej så trött hel tiden?
Kattskälle....Norriz brukar också gör så med tassen....och helst ska han ligga på mitt ansikte och sova....men man älskar de ändå

Svar: Ja det är om jag har sömnapné eftersom jag snarkar. Då kan man bli galet trött. Spännande att se vad det visar sen då.
Kalla mig M

2016-11-05 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0