pepp pepp pepp pepp pepp

Jag har insett att jag måste ta tag i det här
Kan inte låta det bero
Kan inte se mellan fingrarna när en person försöker köra över en hel personalgrupp genom att skapa falska sanningar
I morgon har vi apt och alla är samlade, kan jag förmå mig till att ta upp den här frågan som gnagt i mig sen påståendet blev sagt.
Vilka är vi och varför ska vi inte få tycka till om saken allihopa i arbetsgruppen?
Nu ska jag bara orka ta diskussionen. Vet att en del ballar ur när det väl gäller och inte vågar säga vad de tycker... men vi orkar inte ha det så här heller... en person kan inte få tillåtas topprida 10 andra personer "just for the fun of it"
Håll era tummar för mig onsdag kl 14

Kommentarer
Postat av: Stina

Håller tummarna !

2012-05-16 @ 07:54:44
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0