temat 5 fortsätter

intressant att notera (eller kanske inte) är faktumet att de senaste dagarna har det varit fem unika besökare per dag... hmmmmm

En väääääldigt liten blogg jag driver med andra ord ^^

Men å andra sidan är väl inte målet att bli nya Blondinbella eller Kissie heller.....

O ska man ha fler besökare lär man kanske ha sjuttielva intressanta inlägg varje dag.... läs ordet intressanta med kursiv stil är ni snälla....

Jag kan ju göra ett dagens outfit när jag ändå är på G så att säga så kanske läsarantalet ökar lavinartat. Hehe

Dagens outfit består av Sala Kommuns tisha med loggan snyggt printad på vänster arm. Färgen för dagen är svart. (jag gillar tröjan så mkt XD så jag har den även i vitt, rött, blått - marin o klar, beige o grönt). Till det bär jag ett par svarta jeans o gråa strumpor lånade ur grabbens strumplåda så de är chict dekorerade med röda o svarta ödlor på vristen. Tyvärr ingen bild på det hela, ni får försöka klara er ändå. ;P

Har jobbat hela dagen o nu tänker jag chilla en stund innan jag på allvar funderar på middagsmaten.... BTW, va ska ni äta idag???


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi här ätit grillade hamburgare och pommes! Det var väl påhittigt av oss va?

2011-08-15 @ 18:10:03
URL: http://minaungar.blogspot.com
Postat av: Sanja

Haha, jag har hört att man ska nischa sig också, bestämma ett ämne och hålla sig till det. Så jag vet inte, uppdatera om middagsmaten dagligen kanske? ;)

2011-08-15 @ 21:28:55
URL: http://neuroticcatlady.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0