trädgårdslust

Tänkte lägga upp ett trädgårdsinlägg här snart nog.... har just nu så mkt tankar o idéer så det är inte klokt.
Problemet är att jag tänker så bra just medan jag håller på o skrotar därute.... så fort jag kommer in o sätter mig vid datorn så tja, då känns det inte lika viktigt längre....

Har dock några bilder som jag också ska lägga in i bloggen o då tänkte jag blogga kring bilderna.

Jag säger några stödord som ni kan bli nyfikna på.... ägg o ägg, rosenportal o kompost....... SORK (usch o fy o blä)och slutligen slänger jag in ett lärkträd.....

Nyfikna?

uppdatering: Varefter jag bloggar om mina stödord i detta inlägget så stryker jag dem.... bra va? O nu har jag ju nyss bloggat om de första äggen.... de i hagen. Härnäst kommer nog ett inlägg om kompost OCH ägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0